לומדות לעוף- מאחורי הקלעים של שולחן המתנות

כשפעוט לומד ללכת, או לדבר, המציאות מחייבת אותו לעשות את זה באופן הדרגתי.
אי אפשר לרוץ לפני שלומדים ללכת, או לדבר באופן שוטף בלי למלמל קודם.

ומה קורה בעסק של עצמאית?
בד”כ אין מי שיעצור ויגיד- רגע.
זה מהר מדי. זה מוקדם מדי. זה יותר מדי. חכי שנייה.

זה לא משנה כמה את מוכשרת, או מוצלחת, זה חלק מהתהליך. מסתבר שבכל פעם מחדש.
האמנתי  שאם זה קרה לי פעם, אז אני כבר יודעת ומנוסה- אבל מסתבר שלא.
הפעם זה קרה לאירה ולי עם שולחן המתנות.


 בסוף הכל יקרה. אבל למה אי אפשר לזרז כבר את הסוף הזה?!

כשחשבנו ואפיינו, היה ברור לנו ששולחן המתנות הוא הפקה קבועה (שבועית/ חודשית)
שמשתמשת בנוכחות הדיגיטלית שלנו כדי לקדם עסקים קטנים וכדי לעזור לאנשים למצוא מתנות שנעים להם לתת.
החלטנו גם, שמהות הפרויקט היא לעזור לעסקים לחזק את תדמית המותג שלהם ושזה לוקח זמן.
(השבוע, לדוגמא, נרכשו מתנות מהשולחן הראשון שעסק במתנות לידה, למרות שעבר חודש וחצי. למה?
כי הזרע נטמן כשהשולחן פורסם, אבל ההזדמנות נוצרה רק לאחר הלידה עצמה…ואז חזרו הלקוחות שלנו לשולחן המתנות ורכשו משם פריטים…)


 הנה אני, מנסה לחמוד לעצמי כמה מהמתנות שעל השולחן 🙂

אז כמו שכבר כתבתי- חשבנו בגדול, אבל לא הבנו כמה גדול זה יכול להיות.
חשבנו שחשבנו על הכל.
כי חשבנו על כל קהלי היעד שלנו, ומה הם צריכים ואיך נוכל לתת להם את זה.
ומה הייחוד שלנו ואיפה החוזקות שלנו
אבל פתאום, דברים קיבלו תפנית.
קיבלנו פניות והצעות שלא העזנו לחשוב עליהן קודם והבנו שהפרויקט שלנו עומד להיות הרבה יותר גדול ממה שחלמנו אותו.

כל מסע מתחיל בצעד אחד וכל הפקה מתחילה ברקע מהמם

השלב הזה מבלבל. מאוד.
זה כמו שהחלטת לצאת לטיול נחמד בסביבה והגעת פתאום לשלט ענק, עם המון כיוונים
וכל חץ מראה לך את הדרך למקום מופלא עוד יותר.
מה תעשי? תמשיכי בטיול שתכננת, או שתזרמי עם המציאות החדשה?
ואם בחרת בנתיב אחר ושוב הגעת לשלט כזה?
ככה הרגשנו.
הבנו, שמרוב רעיונות לא רואים את מה שאנחנו עושות, אז עצרנו לנשום ולהגדיר מחדש.
הדרך שלנו השתנתה עוד לפני שהתחלנו לצעוד בה.
חשבנו, שהפרויקט שלנו יהיה להפיק את שולחן המתנות
אבל הבנו ש’שולחן המתנות’ יהיה רק חלק אחד (מהותי וחשוב ופורץ דרך) אבל רק חלק אחד מהמגזין שלנו.

מגזין וירטואלי שיעסוק כל כולו בעולם המתנות.
מגזין שיתן במה לעסקים קטנטנים ויעזור להם לחשוב ולבצע.
מגזין שמייצר עבור העסק את התמונה, המילים, הרעיון.

כן, המגזין שלנו מתאים לכולם- מהסיבה הפשוטה שכולם קונים מתנות.
אבל לא מתאים לכולם, מכיוון שבכל הפקה אנחנו מגייסות קבוצת מיקוד שבוחרת את המתנות.

שולחן לחובבי מוצרי נייר (זה כל כך אני הפעם!!! לא חובבת. אוהבת. ממש. הארד קור נייר ומוצריו זה כאן.)

התחלנו לעבוד על האתר. כדי שכל מי שייכנס אליו יוכל למצוא רעיון למתנה וגם לקנות אותה.
הרי ברור שבמתנות (כמו בשיווק) יש צורך כל השנה. יש הזדמנויות שאסור לפספס ויש הזדמנויות שכדאי לייצר.
וברגע שהבנו שאנחנו כל הזמן חושבות על עוד ועוד ועוד דברים
החלטנו לעצור,
לקחת נשימה עמוקה
וצעד אחד.
קודם כל צעד אחד.

עצרנו רגע כדי ללמוד ולהבין מה הכי טוב לכם ולנו. איזו מערכת ואיזה מיקרו קופי ואיזה אפיון ואילו ווידג’טים
כדי שתבואו לבקר אותנו ולשבת איתנו ליד השולחן.

עוד מעט נתחיל לרוץ, אבל בנתיים אנחנו לומדות ללכת.
נשמח לשמוע מכם, תמיד.

ואם אתם רוצים להשתתף בשולחן, להבין כמה זה עולה (כעת, בתקופה ההרצה ואחכ כשיהיה אתר פעיל) ומה זה נותן לכם
תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם.

סאלאמת כל טוב.

More Articles

Menu